Direktlänk till inlägg 26 mars 2014

Trött pålle :)

Av Ida - 26 mars 2014 13:12

Graciosa uppskattade nog att bli fixad först så hon kunde börja sitt fredagsmys ;) Jobbade i Rättvik tors-fre och hade lite reunion med gamla passisar och vänner, bland andra graciosa och Erika (den senare var välbehövlig och saknad).

I lördags red jag tredje jobbet på King Rex som går framåt rejält. Minskad puls och ökad villighet :) För min del märktes det att jag var sjuk och inte har tränat på några dagar, sitsen och balansen försvinner helt :( i samma stall som oss stod en gammal jobbarkompis till mig från travskoletiden, vars kallblod jag fick hoppa in och köra jobb med då ordinarie kusk låg hemma med magsjuka. Supersnäll kille, låg inte på alls, vissa är ju jättebuliga och starka !

Nu fortsätter jag att slåss med min förkylning, och mina oavbrutna godistankar ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 12 december 2014 17:18

Jag har glömt lösenordet till denna blogg eftersom det varit förinmatat, och sen några månader tillbaka har jag en ny telefon vilket betyder att jag inte kommer in här från den telefonen -.-' Därför har jag gjort en ny blogg som heter isndstrm.blog...

Av Ida - 20 juni 2014 18:54

Just nu är vi påväg hem från Hagmyren, har varit där och kört Adam igen. Denna gången var det voltstart och 3140(!!!)m plus att vi stod 20m tillägg. Inga pengar med hem tyvärr men han gjorde det bra ändå, sänkte rekordet med nästan 2 sekunder oxå ! ...

Av Ida - 3 juni 2014 18:37


I söndags kom äntligen min första seger !! Var till Hagmyren och körde Adam igen, snabbstartade från spår 4 men sedan var snabbare och vi fick rygg ledaren som förra gången. Det var hyggligt tempo i loppet men hästen i dödens hade benen tillräckligt ...

Av Ida - 2 juni 2014 22:04

Ruggigt dålig uppdatering, så här kommer flera inlägg i samma och en liten förklaring till varför jag inte skrivit på ett tag. 10 Maj, Hipp hurra ! Min 21-åradag började med frukost på sängen och lite paketöppning, fick bla. en vägghängare till t...

Av Ida - 7 maj 2014 16:00


Idag fyller min äldsta storasyster år, stort grattis till henne !:D ...

Presentation


Hejsanhoppsan !
Jag är Ida Sandström, en 20årig tjej som här kommer dela med mig av min vardag som hästskötare. Dessutom har jag kör- och montélicens och mitt mål är att komma så långt jag kan, så vill ni ha en kusk/ryttare är det bara att höra av sig :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards