Alla inlägg under januari 2014

Av Ida - 3 januari 2014 20:40

Dax för ledig helg igen, var ledig över nyår oxå så dom två senaste dagarna har varit lite förvirrande. Hade planerat att göra nån slags årskrönika igår men sov heeela eftermiddagen, trodde man skulle vara utvilad efter ledigheter ;)

Imorn kanske jag skulle köra provlopp med brorsans häst å på söndag har jag två passhästarna till Gävle så ikväll njuter jag av ledigheten med familjen och "På spåret" (därav rubriken för er som inte har koll på ettan).

Presentation


Hejsanhoppsan !
Jag är Ida Sandström, en 20årig tjej som här kommer dela med mig av min vardag som hästskötare. Dessutom har jag kör- och montélicens och mitt mål är att komma så långt jag kan, så vill ni ha en kusk/ryttare är det bara att höra av sig :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards